Az idén is a top üzleti márka az MVM
Legfrissebb

- Októberben indul a Paks II. Zrt. új karrierportálja

- „Atomkor - 75 év az emberek szolgálatában”

- A Duna Aszfalt az új paksi híd kivitelezője

- Süli János: világszínvonalú blokkokat építünk

- A hazai energiaforrások megléte a legbiztonságosabb

- Lakossági névadó szavazásra kérik a paksiakat

- Babazászló a Városházán

- Mától életbe lépnek az új védelmi intézkedések

- Mától életbe lépnek az új védelmi intézkedések

- Kezdődik az Erőmű-beruházási Központ építése

- Okosbútort nyerhetnek az iskolások

- Főépítészi sajtótájékoztató

Atomenergia
Paks
Közélet
Kultúra
Sport


Az idén is a top üzleti márka az MVM

2015. március 30. 10:52:48  nyomtatási kép

(PAKS-PRESS) Budapest, 2015. március 30., hétfő – Ismét kitüntette a Business Superbrands a magyar nemzeti energetikai társaságot. Külön elismerés, hogy az MVM első ízben a Superbrands címet is elnyerte. Az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait díjazták.


Azzal, hogy az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. 2011, 2013 és 2014 után idén már negyedszer nyerte el a Business Superbrands címet, továbbá ötszörös Magyar Brands elismerése mellett idén először a Superbrands címet is megkapta, bizonyította, hogy a dinamikusan fejlődő, vezető üzleti „szupermárkák” közé tartozik, amelyek megbízhatósága és elismertsége folyamatosan növekszik. Az MVM márka és a társaságcsoport ismertsége folyamatosan nő.


- Büszkék vagyunk arra, hogy ismét elnyertük a Business Superbrands díjat és külön öröm számunkra, hogy idén a megtisztelő Superbrands cím viselői is lettünk. Ez is azt mutatja, hogy az utóbbi évek sikeres működésének eredményeképpen, a társaságcsoport lakossági ismertsége, elismertsége is jelentősen nőtt – mondta Nagy Csilla, az MVM Zrt. megbízott kommunikációs igazgatója. Hozzátette, az MVM Csoport az elmúlt években dinamikusan fejlődött, hiszen immár nem csak a villamosenergia-iparban, hanem a gázkereskedelemben, a gázinfrastruktúrában és a távközlésben is hazánk legjelentősebb szereplőjévé vált. Ezt erősíti a marketing-kommunikáció területén tapasztalható látványos megjelenésünk is.


Az MVM Csoportnál a Business Superbrand státus megerősíti az MVM márka pozícióját, tovább növeli presztízsét. A társaság úgy látja, hogy esetében éppen az MVM Csoport társaságainak nemzetközi szinten is elismert működési kiválósága járulhatott hozzá a díj elnyeréséhez, hiszen mind a világviszonylatban kiemelkedően biztonságos Paksi Atomerőmű, mind a rendszerirányító MAVIR, a változatos beruházásokat végző OVIT, a kereskedő társaságok, vagy az energiatőzsdék is folyamatos külhoni kapcsolatokat ápolnak.


Magyarországon 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program, amely az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait díjazza. A bizottság elé kerülő lista, a mintegy négyezer működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre.


Tekintettel arra, hogy az MVM Csoport az elmúlt években növekedési pályára lépett; míg 2010-ben az 500 legnagyobb árbevételű magyar cég listáján a 13. helyen állt a legnagyobb nemzeti tulajdonú hazai vállalat, addig mára már az előkelő 4. helyre került a gázüzletág területén is jelentősen megerősödött cégcsoport. +++

FACEBOOK

Paksi Atomerőmű